09. Září 2024
- Společnost Zalando zavádí novou strategii positioningu a činí další krok k tomu, aby se stala předním celoevropským ekosystémem e-commerce obchodu s módou a životním stylem.
- Nový směr, představený kampaní „Co si mám vzít na sebe?“ pro období podzim-zima 2024, se zaměřuje na to, aby zákazníci mohli vyjádřit svůj vlastní styl a uspokojit měnící se potřeby prostřednictvím kvality, životního stylu a inspirace.
- Svěží identita značky se vyznačuje intenzivnější oranžovou paletou barev, moderním logotypem a speciálně navrženým písmem Zalando, které bylo vytvořeno pro lepší čitelnost a přístupnost. Cílem vizuálních změn je vytvořit poutavý a konzistentní zážitek pro zákazníky napříč všemi kanály.
BERLÍN, 9. srpna 2024 // Společnost Zalando představila novou strategii positioningu a aktualizovanou identitu značky prostřednictvím kampaně „Co si mám vzít na sebe?“ pro období podzim-zima 2024. Strategie je významným krokem k realizaci vize společnosti Zalando vytvořit přední celoevropský ekosystém e-commerce obchodu s módou a životním stylem. Znamená také základ pro budoucí kampaně.
Nový positioning společnosti Zalando se zaměřuje na posílení sebedůvěry zákazníků při vyjadřování vlastního stylu. Tento směr poskytuje jednotný rámec pro vytvoření poutavého a inspirativního zážitku z nakupování. Nová strategie vznikla na základě rozsáhlého průzkumu, který poukázal na nejdůležitější otázky pro zákazníky Zalando: vysoká kvalita oblečení a značek, pocit komunity, sledování trendů a přístup k inspirativnímu obsahu. V reakci na tato očekávání se společnost zavázala vytvářet vzrušující, přátelské a expresivní zážitky, které oslavují rozmanitost zákazníků platformy v Evropě.
Svěží vizuální identita, představená v kampani pro následující sezonu, zahrnuje intenzivnější oranžovou paletu barev, moderní logotyp, dynamické animace značky a speciálně navržené písmo Zalando, vytvořené pro lepší čitelnost a přístupnost. Nové vizuální prvky budou v následujících měsících postupně zaváděny napříč kanály.
„Změny, které představujeme, přesahují pouhou vizuální aktualizaci. Vycházíme ze silné hodnoty a uznání, které si značka Zalando v průběhu let vybudovala, a vyvíjíme ji tak, aby měla silnější vliv v životě našich zákazníků,“ říká Anne Pascual, senior viceprezidentka pro design, marketing a obsah ve společnosti Zalando, „Tato evoluce se zaměřuje na stylovou jistotu a nové definování způsobu, jakým se naši zákazníci spojují s módou a životním stylem. Jsme velmi rádi, že můžeme tuto evoluci představit v naší nové kampani, která je prvním krokem k prezentaci nového positioningu a osvěžené identity naší značky.“
Kampaň „Co si mám vzít na sebe?“ řeší univerzální každodenní dilema, které se týká všech lidí bez ohledu na jejich věk, místo, pohlaví nebo původ – výběr oblečení. Účinkují v ní herec Willem Dafoe, modelka a herečka Brigitte Nielsen, model a herec Luka Sabbat a internetová tvůrkyně a modelka Sabrina Bahsoon, známá jako #TubeGirl. Výběr herců zdůrazňuje inkluzivitu a rozmanité potřeby zákazníků. Touto kampaní chce Zalando ukázat, jak zjednodušuje rozhodování o módě a inspiruje lidi k nalezení stylu a sebevědomí tím, že nabízí široký sortiment, inspirativní obsah a vynikající zážitek z nakupování. Kampaň představuje širokou škálu kvalitního sortimentu a poskytuje inspiraci šitou na míru každému módnímu rozhodnutí.
Kampaň probíhá od 8. září na internetu, na sociálních sítích a digitálních out-of-home místech.
O společnosti Zalando
Společnost Zalando byla založena v roce 2008 v Berlíně a buduje přední celoevropský ekosystém elektronického obchodu s módou a životním stylem, který se opírá o dva růstové vektory: B2C a B2B. V sektoru B2C nabízí Zalando inspirativní a vysoce kvalitní nákupní zážitek pro více značek módního a lifestylového sortimentu přibližně 50 milionům aktivních zákazníků na 25 trzích. V oblasti B2B společnost Zalando využívá své zázemí v oblasti logistické infrastruktury, softwaru a služeb k podpoře značek a maloobchodníků při provozování a růstu celého jejich podnikání v oblasti elektronického obchodu, a to jak na platformě Zalando, tak mimo ni. Cílem Zalanda jako ekosystému je přinést pozitivní změnu do odvětví módy a životního stylu.
Další zprávy/články tohoto/těchto zadavatelů
Zdroj: feedit.cz