Tesco žije hokejem v kampani od Socialsharks

17. Duben 2024

[shared_counts]

Tesco žije hokejem v kampani od Socialsharks

Praha 17. dubna 2024

Obchodní řetězec Tesco se vůbec poprvé stává oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Pro letošní turnaj odehrávající se v Česku si přichystal pro své zákazníky nejen soutěž o lákavé hokejové ceny, ale i celistvou komunikaci, jejíž ideu má na svědomí kreativní a digitální agentura Socialsharks.

„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Se Socialsharks jsme se proto shodli na zábavném a odlehčeném pojetí celé kampaně, což ještě více podtrhují vtipná slovní spojení používaná jak ve světe hokeje, tak i obchodu. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard. Nejatraktivnější pro naše zákazníky je určitě soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 skvělých cen každý den. A samozřejmě nebudou chybět ani denně “vychytané nabídky,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.

360 kampaň poběží intenzivně ve všech marketingových a komunikačních kanálech, zároveň se počítá se zapojením influencerů na sociálních sítích.

„S Tescem spolupracujeme od ledna a hned jsme naskočili do tvorby jedné z nejzajímavějších kampaní tohoto roku. Naše koncepty se vyznačují zřetelnou „DNA“ a jsem ráda, že do nás Tesco vložilo důvěru a společně se nám podařilo vytvořit neotřelou, avšak ucelenou komunikaci pro ATL, online, offline i instore“, komentuje průběh spolupráce CEO Socialsharks Nikol Stolle.

Kreativní koncept zastřešuje slogan Tesco žije hokejem. „Lakoničnost a výmluvnost sloganu pro nás byla důležitá pro zřetelné a jasné vyjádření významného sponzoringu značky,“ tvrdí autor ideje a kreativní ředitel Socialsharks Daniel Krásný. „Cílem je svěží a akční kampaň nabitá vtipnými hokejovými analogiemi, ve kterých si na své přijdou nejen sportovní nadšenci.“

Kampaň Tesco žije hokejem startuje 17. dubna 2024 a potrvá až do samotné finálové tečky hokejového mistrovství. Význam, který hokejovému spojení Tesco přikládá, potvrzuje také nasazení na velmi širokém množství kanálů marketingového mixu.

„V klíčovém televizním spotu jsme se s nadsázkou snažili vystihnout reakci zákazníků na historicky neobvyklé spojení řetězce Tesco a hokeje,“ dodává Krásný. Výrazným leitmotivem, který se propisuje napříč kanály, je prodavačka v hokejové masce, která rodině v pointě předává soutěžní kartičku. Motiv prodavačky v brankářském se ostatně stane významným prvkem i na místech prodeje během kampaně. Se sloganem Vychytali jsme výhodné nabídky přinese Tesco pro své zákazníky výhodné ceny nejen na produkty vhodné pro společné sledování hokejových utkání.

Návrh a zpracování kampaně spadá pod agenturu Socialsharks. Produkci zajistila zlínská společnost IS Produkce, režii spotu zajistil Jarek Plouhar. Zapojení influencerů v kampani má pod svou taktovkou agentura Socialpark.

© 2024 newsroom.cz