Prodejci muškátů mohou využít bezplatné marketingové nástroje pro zahradnický maloobchod

21. Květen 2024

[shared_counts]

21. května 2024 – Cílem marketingové iniciativy Pelargonium for Europe (PfE) je zlepšit image muškátů a podpořit jejich prodej. Za tímto účelem PfE kombinuje spotřebitelské kampaně s nabídkami určenými speciálně pro zahradnický maloobchod. Ve 22 evropských zemích informuje PfE spotřebitele a specializované prodejce v zahradnickém sektoru o péči, historii, různých odrůdách a způsobech využití muškátů, navíc zvyšuje povědomí o vysokých standardech evropského šlechtění a produkce rostlin. PfE zároveň podporuje zahradnický maloobchod různými bezplatnými reklamními materiály, jako jsou plakáty a bannery, profesionálně vytvořenými obrázky, nabízí šablony textů pro PR, videa a aktuální odborné informace, které pomáhají maloobchodníkům zvýšit svůj prodej. Všechny tyto materiály jsou k dispozici na adrese https://pfe-trade.com/, která je v současné době dostupná ve 12 jazycích.

Nákladově efektivní, časově nenáročný a přizpůsobivý

Obsah a materiály vypracované společností PfE usnadňují zahradnictvím, květinářstvím a maloobchodním prodejnám rychlé a levné realizování vlastních marketingových aktivit, které jim pomáhají příznivě ovlivňovat názory zákazníků na muškáty a zvyšovat vlastní prodej těchto rostlin. Maloobchodní prodejci v zahradnickém sektoru si mohou vybrat ze široké nabídky produktů a přizpůsobit své marketingové aktivity vlastním individuálním potřebám. PfE informuje tyto maloobchodníky o svých bezplatných podpůrných službách prostřednictvím odborné komunikace, oborových spoluprací, na veletrzích a dalších akcích. Poskytuje řadu možností, jak jednoduchými prostředky zvýšit prodej muškátů. Patří mezi ně nápady na prezentaci výrobků, vztahy s médii nebo oslovování a informování spotřebitelů v místě prodeje či prostřednictvím sociálních médií. Díky tomu PfE pomáhá posilovat marketingové znalosti v oblasti zahradnického maloobchodu, dává specializovaným prodejcům nové impulsy a podněcuje je k tomu, aby prorazili nové cesty v prezentaci produktů a komunikaci se zákazníky.

Přehled možností pro zahradnický maloobchod

POS materiály – PfE každoročně vyrábí řadu vnitřních i venkovních reklamních materiálů, které lze použít přímo v místě prodeje. Některé nosiče, jako jsou plakáty a bannery, jsou k dispozici zdarma ke stažení na webových stránkách společnosti PfE. Stačí si je stáhnout a vytisknout k bezprostřednímu použití.

Databáze obrázků – na adrese https://www.pelargoniumforeurope.com/bilddatenbank nabízí iniciativa obrovský výběr profesionálních fotografií muškátů v různých stylech. Obsahuje snímky muškátů v různých barvách, velikostech a možnostech využití. Ať už je cílem ukázat zákazníkům rozmanitost muškátů, poskytnout jim nápady na design balkonů, teras a zahrad nebo nabídnout inspiraci pro tvorbu dekorací na stůl či DIY projekty, v databázi obrázků najdete ten správný, který potřebujete. Specializovaní prodejci zahradnických potřeb mohou obrázky bezplatně používat pro komunikaci s veřejností, reklamu, sociální média nebo tvorbu vlastních POS materiálů.

Tiskové zprávy – na www.pelargonium-for-europe.com/csposkytují mnoho informací o muškátech, od nápadů na dekorace a DIY, až po tipy na péči a zajímavosti o historii muškátů a různých odrůdách. PfE nabízí zahradnictvím, květinářstvím a maloobchodním prodejnám, aby všechny texty nebo jejich část použily pro své vlastní účely, například k vytvoření tiskových zpráv nebo inzerátů pro místní PR, a pomohly jim tak zaujmout pozici odborníků a důvěryhodného zdroje ve všech otázkách týkajících se muškátů.

Videa – PfE každoročně zveřejňuje sérii krátkých i delších videí s nápady na výzdobu nebo tipy na údržbu. Maloobchodníci mohou tyto videa zveřejnit na svých vlastních webových stránkách nebo kanálech sociálních médií. Nová videa jsou po celou sezónu muškátů nahrávána na kanál společnosti PfE na YouTube: https://www.youtube.com/@mygeranium686.

Sociální sítě – společnost PfE provozuje celou řadu sociálních sítí, od Facebooku přes Instagram, Pinterest až po YouTube. Prodejci zahradnických potřeb zde najdou širokou škálu užitečného a inspirativního obsahu, který si mohou rychle přizpůsobit a sdílet prostřednictvím svých vlastních kanálů, čímž se jejich vlastní přítomnost na sociálních sítích stane živou a zajímavou, a to bez většího úsilí. Další informace naleznete na jednotlivých kanálech:

https://www.instagram.com/kouzlo.kvetin/

https://m.facebook.com/people/Kouzlo-kv%C4%9Btin/100091416046262/

https://www.pinterest.de/europeinbloom/

https://www.youtube.com/@mygeranium686

O iniciativě Pelargonium for Europe

Pelargonium for Europe je marketingovou iniciativou evropských pěstitelů pelargonií Dümmen Orange, Elsner PAC, Florensis / P. van der Haak Handelskwekerij, Selecta One a Syngenta Flowers. Iniciativa byla založena v roce 2016 s cílem podpořit a dlouhodobě zajistit prodej pelargonií v Evropě. Kampaň nyní probíhá ve 22 zemích. V Bulharsku, Chorvatsku, Rumunsku, na Slovensku, v České republice a Maďarsku jsou marketingová opatření dotována EU v rámci kampaně “Stars Unite a Europe in Bloom”.

© 2024 newsroom.cz