Merkur spouští kampaň na Hithitu. Pomozte i vy a zapojte se do vývoje nových robotických stavebnic či edukačního portálu

20. Květen 2024

[shared_counts]

„Zajímá nás osud našich dětí a chceme rozvíjet jejich potenciál. Pomozte nám dětem ukázat, že tvořit a skládat něco rukama je zábava. Pojďme v nich spolu pomocí stavebnice Merkur probudit zvědavost a zručnost, aby měly v životě na čem stavět.“ uzavírá Richard Hrbáč, majitel společnosti Merkur Toys s.r.o., www.merkurtoys.cz.

Pomozte nám s Merkurem rozvíjet dětskou zručnost a kreativitu. Přispět můžete i vy!

Kampaně na Hithitu fungují tak, že zájemci (donátoři) přispívají tím, že nakupují vybrané výrobky či služby dané firmy. V případě Merkuru mohou donátoři zakoupit například limitovanou edici stavebnic (například Traktor s motorem, robotické rameno s elektronikou atd.) nebo si koupit rodinou vstupenku do Merkur muzea či prohlídku výroby.

První „milník“ bude dosažen v případě, že se podaří vybrat 400 000 Kč. „V momentě, kdy dosáhneme této částky, rozšíříme naši nabídku stavebnic o první produkt z nové řady robotiky s názvem Ještěrka,“ prozrazuje plány Radek Jelínek, jednatel společnosti Merkur Toys s.r.o

Další cílem je spuštění edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur. „Portál bude zaměřený na výuku robotiky s tím, že bude obsahovat mechanické i technické principy, včetně návodů a je určený pro běžné stavitele i profesionály (zejména učitele). K tomu bude potřeba dosáhnout 800 000 Kč,doplňuje Richard Hrbáč.

Třetí „milník“ je stanoven na částku 1 600 000 Kč. Tato hodnota umožní rozšířit nabídku dalších dvou produktů. „Konkrétně se bude jednat o stavebnici řízenou mikropočítačem s možností programování a ovládání z mobilních zařízení pod označením Hexabot a pokročilou Robotickou ruku II. řízenou pomocí programovatelného mikropočítače ESP32, osazenou krokovými motory, která je zmenšenou variantou průmyslového robota,“ popisuje Radek Jelínek.

Merkur drží krok s dobou

Společnost Merkur Toys se neustále rozvíjí, investuje do rozvoje výroby a nových stavebnic, které navazují na současné trendy. Umožňují dětem nejen skládat jednoduché modely, ale dále s nimi pracovat, dávat jim život nejdříve pomocí zakomponování mechanických prvků, následně rozpohybováním pomocí elektromotoru až po vyspělou práci s nástroji automatizace a robotiky, včetně programování, které jsou dnes do stavebnice zakomponovány. Má tak přínos

pro vzdělávání i budoucí výzkum. „V současné době společnost Merkur spolupracuje s řadou technických univerzit. Merkur tak není jen hračkou pro malé děti, ale opravdový nástroj, který umožňuje rozvinout skutečné technické dovednosti, zručnost, analytické myšlení, programování a v podstatě je může dovést až do úspěšného vědeckého života,“ říká Richard Hrbáč, majitel společnosti Merkur Toys, www.merkurtoys.cz.

Milníky v rámci kampaně Hithit:

  1. milník – 400 000 Kč – Rozšíření nabídky stavebnic o první produkt z nové řady robotiky – “Ještěrka”
  2. milník – 800 000 Kč – spuštění edukačního portálu, který propojí digitální svět se stavebnicí Merkur.
  3. milník – 1 600 000 Kč – Nová řada robotiky, rozšíření o další 2 produkty – Hexabot a Robotická ruka II.

Kampaň na Hithitu: https://www.hithit.com/cs/project/12724/merkur-pomozte-nam-uvest-na-trh-novou-radu-robotiky

Mgr. Richard Hrbáč V roce 1994 začal prodejem dřevěných hraček a založením značky „Woody“, která se postupně stala úspěšnou nejen na domácím trhu, ale i v zahraničí. V současné době má rozsáhlé portfolio úspěšných privátních značek, které exportuje do více než 25 zemí světa. Mimo rozsáhlou distribuční a velkoobchodní síť vybudoval komplexní strukturu firem zajišťující logistiku, skladování, distribuci i výrobu dětského sortimentu, která je zastřešena rodinným holdingem HFI Group a.s.. V roce 2019 provedl akvizici a záchranu nejznámější české stavebnice Merkur. Díky jeho úsilí se Merkur opět vrátil na hlavní hračkářskou scénu a získal několik ocenění „Správná hračka“.

© 2024 newsroom.cz