KB Pojišťovna se připravuje na pomoc lidem, kterým vydatné deště způsobí škodu

13. Září 2024

[shared_counts]

Připomíná jim, jak minimalizovat škody a nahlásit pojistnou událost. Ve vážných případech pomůže klientům s náhradním bydlením nebo se splátkami úvěrů na bydlení

Praha, 13. září 2024

Varování meteorologů před hrozícími záplavami bere vážně také KB Pojišťovna. Na náročný týden se připravuje kontaktní centrum i oddělení likvidace. Pojišťovna na svém webu radí klientům, jak správně zdokumentovat a nahlásit případné škody. Cílem je co nejvíce urychlit jejich likvidaci a pomoci klientům.

„Připravili jsme podrobný návod, jak krok za krokem řešit majetkové škody, včetně těch ze záplav a povodní, které hrozí v příštích dnech. Chceme našim klientům maximálně usnadnit cestu k vyplacení peněz, aby se mohli co nejdříve vrátit k běžnému životu,“ říká produktový manažer KB Pojišťovny Martin Svoboda a dodává: „Klientům doporučujeme, aby k hlášení škod využili zejména on-line formulář. Je k dispozici na našem webu a lze ho vyplnit i přes telefon. Je to nejlepší způsob, jak nám předat veškeré podklady.“

POMOC S NÁHRADNÍM UBYTOVÁNÍM

KB Pojišťovna nabízí pomoc v akutních případech, kdy je pojištěná domácnost zaplavená a neobyvatelná. Klienti se mohou obrátit na non-stop asistenční službu +420 292 292 260. Operátoři jim pomohou se zajištěním krátkodobého ubytování až do celkové ceny 20 000 Kč. Pokud si klienti budou chtít náhradní ubytování zajistit sami a zpětně uhradit náklady, musí i v takovém případě předem kontaktovat asistenční službu.

U totálních škod, kdy nebude možné nemovitost dál obývat, bude KB Pojišťovna přispívat svým klientům až 10 tisíc korun měsíčně (maximálně 12 měsíců) na náhradní ubytování po dobu rekonstrukce domu, nebo jeho nové výstavby. Při vysokých škodách uhradí také až 12 splátek úvěrů na bydlení, které postižení klienti mají.

ZÁKLADNÍ PRAVIDLA, CO DĚLAT PO POVODNI

  • Nevracejte se domů dříve, dokud není oblast prohlášena za bezpečnou. Vyvarujte se kontaktu s povodňovou vodou, která může být kontaminovaná. Před opětovným zapojením elektřiny, vody a používáním plynových spotřebičů nechte vše zkontrolovat odborníkem.
  • Doma zkontrolujte škody a pořiďte první fotodokumentaci nebo video pro pojišťovnu ještě před zahájením jakýchkoliv úprav.
  • Jakmile to půjde, kontaktujte nás a nahlaste škody. Doporučujeme použít on-line formulář na našich webových stránkách, který je k dispozici nepřetržitě 24 hodin i o víkendu. Použít můžete i telefonní linku +420 955 527 777, která je v provozu v pracovní dny od 8 do 17 hodin.
  • Pokud to bude možné, začněte odčerpávat vodu, sušit zdivo, uklízet a dezinfikovat, aby nevznikly následné újmy.
  • Poškozené předměty, které byly v kontaktu se záplavovou vodou, zlikvidujte. Ještě před tím je ale řádně vyfotografujte a pořiďte jejich seznam.
  • Hodnotnější předměty raději odložte stranou a vyčkejte na příchod likvidátora, nebo mobilního technika, který je zdokumentuje.
  • Připravte si veškeré důkazy (fotografie, videa, seznam poškozených věcí, nabývací doklady, paragony…)
  • Spolupracujte s naším likvidátorem a dodržujte jeho instrukce.

Další zprávy/články tohoto/těchto zadavatelů

© 2024 newsroom.cz