Jak na firemní a osobní LinkedIn? Workshop. Praha-Florentinum

06. Březen 2024

[shared_counts]
  • O čem vlastně celý LinkedIn je?
  • Jaká má pravidla a zákonitosti?
  • Proč být na LinkedIn a koho na něm oslovíte?
  • Jak spolu souvisí firemní stránka a osobní profil, rozdíly mezi nimi a jak toho využít?
  • Jak si nastavíte funkční strategii na LinkedIn?
  • Jak dělat business na LinkedIn?
  • Co je to social selling a jak ho aplikovat na LiknedIn?
  • Proč a hlavně jak si vyladíte svůj osobní profil a na co máte při tom dát pozor?
  • Jak si nastavíte firemní stránku?
  • Základní logika fungování na LinkedIn a jak z ní můžete osobně těžit?
  • Jak si vybudujete hodnotnou síť relevantních kontaktů?
  • Jak oslovíte ty správné lidi na LinkedIn?
  • Jak si na LinkedIn můžete efektivně budovat svoji osobní značku/kariéru?
  • Jaké jsou typy příspěvků a na co se který hodí?
  • Jak a proč vytvářet strategický obsah, který lidi zajímá?
  • Kde “vzít” témata pro tvorbu obsahu na osobní profil i firemní stránku?
  • Bonus 3+3 užitečné LinkedIn tipy a triky.

Přihlaste se na akci ještě dnes! Zbývající volná místa:

4

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Naučíte se:– efektivně pohybovat ve vodách LinkedIn,– logiku fungování sítě,– vyladit si osobní profil/firemní stránku,– budovat síť kontaktů,vyhledávat ty správné lidi pro vás,– jak získávat nové zákazníky,– tvořit zajímavý obsah,– budovat osobní značku,
  • Skvělý catering během celého semináře.

Je workshop vhodný pro mě?

  • Akce je pro vás ideální, pokud:– plánujete si pro své podnikání zajistit příliv nových zákazníků,– se staráte o firemní LinkedIn a výsledky přes veškerou snahu zaostávají za očekáváním,– tvoříte obsah na sociální sítě,– si chcete na této profesní sítí budovat osobní značku/kariéru,– máte zájem získávat resp. se podělit o své zkušenosti a znalosti s podobné smýšlejícími lidmi,– máte v merku získat zajímavou práci.
  • Pro účast na kurzu je potřeba mít už založený osobní profil na LinkedIn a stejně tak i firemní stránku.Pokud stránku ještě nemáte, uveďte to prosím do poznámky v přihlášce. My vám ještě před kurzem pošleme jednoduchý návod, kdy založení zvládnete sami do 5 minut.

Kdo bude školit?

Miloš Křepelka

Miloš se věnuje marketingu už přes dvě dekády. Posledních 10 let se zaměřuje na tvorbu obsahu pro sociální sítě, při které dnes hojně využívá umělou inteligenci. Jeho specializací je profesní síť LinkedIn, kde se zaměřuje na malé a střední firmy, které učí, jak tuto síť monetizovat, vyniknout na ní a získávat nové zákazníky. Kromě to v rámci Hospodářské komory vytvořil a následně rozběhl systém komerčních vzdělávacích kurzů pro členy komory i veřejnost, kterými za 5 let prošlo téměř již 10 000 účastníků. V tuzemsku mj. absolvoval Social Media Akademii Elišky Vyhnánkové a nedávno i Digitální univerzitu v Bratislavě.

Vítězslav Klement

Posledních 10 let měl na starosti rozvoj disciplíny obsahového marketingu v GroupM, největší světové mediální agentuře. Letos v létě založil vlastní komunikační agenturu Lost Bunny Communication, v rámci které kombinuje pro klienty přínosy obsahového marketingu a moderních technologií. Absolvoval zahraniční stáže v Dubaji a Madridu, pravidelně vede veřejná školení a také přednáší na vysokých školách.

Pořád váháte? Tady je 10 důvodů, proč jít na akci od Hospodářské komory:

  1. Ověřené znalosti z praxe
  2. Interaktivita
  3. Bez zbytečných řečí
  4. Intenzita výuky
  5. Možnost osobních konzultací s lektorem
  6. Sleva 20 % z kurzovného pro každého člena HK ČR
  7. Skvělé občerstvení během kurzu
  8. Rychlá a free wi-fi
  9. Moderní prostory Florentina
  10. Výborná dopravní dostupnost (vlak, metro, bus, tram)

© 2024 newsroom.cz