11. Duben 2024
Do společnosti Adform nastoupil nový Sales Manager, Radek Loský
Praha, 11. dubna 2024 – Do pražské pobočky dánské společnosti Adform, globální programatické platformy, nezávisle působící a stvořené pro účely moderního marketingu, na pozici Sales Manager nastoupil Radek Loský. Na této pozici se bude věnovat existujícím i potenciálním zákazníkům společnosti Adform na českém a slovenském trhu. Na starost bude mít jak střední, tak i velké inzerenty a nezávislé agentury. Jeho cílem bude přinášet klientům řešení v rámci produktové nabídky Adform, která budou odpovídat cílům společnosti.
Radek Loský přichází do Adformu z vydavatelství Economia, kde se na pozici Senior Key Account Manager věnoval komunikaci s klienty, včetně vytváření strategií online kampaní. Na stejné pozici působil taktéž v mediálním vydavatelství Burda International a v mediální skupině MAFRA. V prostředí médií se pohyboval více než jedenáct let, jeho specializací je především online obchod, své zkušenosti nabyl zejména na straně publisherů. Ve vydavatelství Burda International se věnoval cross mediálním projektům, online, tisku a konferencím.
Michael Štádler, Country Manager pro Českou a Slovenskou republiku ve společnosti Adform, k tomu uvádí: “Mám radost, že Radek Loský nastoupil do našeho obchodního týmu. Věřím, že díky dovednostem a pracovním zkušenostem, které si přináší z prostředí mediálního trhu, vnese do obchodního týmu Adformu nové nápady a impulsy, které posílí nejen obchodní strategii společnosti, ale také povedou k dalšímu posílení pozice Adformu na českém a slovenském trhu.”
Radek Loský bude mít ve společnosti Adform na starosti jak střední, tak velké inzerenty a nezávislé agentury. Jeho cílem bude přinášet klientům řešení v rámci produktové nabídky Adform, která budou odpovídat cílům společnosti.
Radek Loský. Praha, 13. 1. 2023. Foto Václav Vašků
Radek Loský, Sales Manager ve společnosti Adform, ke svému nástupu do společnosti říká: “Uvědomil jsem si, že mě čím dál tím více zajímá online prostor a jeho neustálý vývoj. A společnost Adform vnímám nejen jako silnou technologickou společnost, ale také jako leadera na trhu. Společná spolupráce je pro mne výzvou, na kterou se velmi těším a těším se, že zde budu moci uplatnit své znalosti a rozhled z prostředí velkých mediálních domů.”
O Adformu
Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002. Více informací se dozvíte na www.adform.com.
Zdroj: feedit.cz