BNP Paribas Cardif Pojišťovna reaguje na meteorologické výstrahy

13. Září 2024

[shared_counts]

Praha 13. září 2024 (PROTEXT) – BNP Paribas Cardif Pojišťovna reaguje na meteorologické výstrahy. Klienti na jejím webu najdou instrukce, jak řešit případné škody

V reakci na aktuální meteorologické výstrahy připravila BNP Paribas Cardif Pojišťovna instrukce pro řešení škod spojených s deštěm. Klienti je najdou ZDE.

„Situaci bedlivě sledujeme celý týden a vzhledem k tomu, že v našem zákaznickém centru zaznamenáváme větší množství hovorů, připravili jsme pro klienty webovou příručku. Najdou zde všechny základní informace týkající se řešení škod, které může v následujících dnech déšť napáchat,“ popisuje obchodní ředitel pojišťovny Martin Steiner.

S podobnými mimořádnými situacemi má BNP Paribas Cardif Pojišťovna zkušenosti a vždy se na ně snaží obratem reagovat. Odpovídajícím způsobem proto navýšila kapacity, aby se mohli klienti pohodlně dovolat. Asistenční centrála funguje 24/7 na čísle +420 221 586 425 (volba 1). Standardní zákaznická linka k hlášení škody a dotazům ke smlouvě je k dispozici ve všední dny od 8 do 18 hodin (volba 2) na stejném tel. čísle.

Pokud však potřebují klienti okamžitou pomoc, například z důvodu vytopení, prvně se jim doporučuje zavolat hasiče. Asistenční centrála pak může nabídnout rychlou pomoc se zajištěním profesí, jako je pokrývač nebo sklenář.

O BNP Paribas Cardif Pojišťovně

BNP Paribas Cardif Pojišťovna vstoupila na český trh v roce 1996 jako první pojišťovna specializovaná na pojištění schopnosti splácet finanční závazky v oblasti bankopojištění. Již 28 let poskytuje produkty a služby, které klientům zajistí pocit bezpečí a jistoty v neočekávaných a těžkých životních situacích. Kromě již zmíněného pojištění schopnosti splácet finanční závazek nabízí například pojištění internetových rizik, platebních prostředků a osobních věcí, pravidelných výdajů, prodloužené záruky, nahodilého poškození a krádeže, domácnosti či úrazové pojištění. Patří do renomované finanční skupiny BNP Paribas, jejíž součástí je i BNP Paribas Cardif, 100% vlastník BNP Paribas Cardif Pojišťovny. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2023 obsadila v kategorii Pojištění schopnosti splácet spotřebitelský úvěr první dvě příčky a již popáté v řadě tak obhájila prvenství. Bodovala i v kategorii Pojištění schopnosti splácet hypoteční úvěr, kde obsadila druhé a třetí místo. V roce 2023 se BNP Paribas Cardif Pojišťovna umístila na 3. místě v soutěži Mastercard Banka roku, a to v kategorii Zodpovědná pojišťovna. Více na www.cardif.cz.

Kontakt pro média:

Alena Šopov

Brand & Communication Manager

BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Boudníkova 2506/1, 180 00 Praha 8

E-mail: alena.sopov@cardif.com

Kristýna Dolejšová

Account Manager

Stance Communications, s.r.o.

Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1

E-mail: kristyna.dolejsova@stance.cz

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne? Čtěte v novém Finmagu

Je sport dobrý byznys? Bezpochyby. Když ale je řeč o olympiádě, není to tak jednoznačné. Pořadatelská města totiž stále víc a víc prodělávají. I miliardy dolarů.

SPORTEM K BYZNYSUNejlépe placení sportovci? Michael Jordan, Tiger Woods, Christiano Ronaldo… • Proč se olympiáda stala globálním černým Petrem? • Jak se vrcholový závodník stane vrcholovým manažerem

BYZNYS JE HRA„Nenapadlo by mě takovou firmu rozjíždět, kdybych neměl ADHD,“ říká Rosťa Novák o úspěšném Cirku La Putyka. • Proč Elonu Muskovi už není do smíchu • Zachránili barokní skvost, teď chtějí manželé Lazarowitz svůj zámek odkázat státu

Koupit Finmag

© 2024 newsroom.cz