Albert představuje novou sběratelskou kampaň s produkty pro pití čaje a kávy značky Perla

11. Září 2024

[shared_counts]

Albert přichází s novou sběratelskou kampaní, která navazuje na oblíbené podzimní kampaně minulých let. V kampani mohou zákazníci sbírat body na designové produkty značky Perla, které promění každodenní chvilky s čajem a kávou v příjemný rituál. Na zákazníky čekají produkty v moderním minimalistickém designu v kombinaci černé barvy, skla a dřevěného dekoru z akátu.

Nová kampaň Perla přináší ucelenou designovou řadu výrobků, které pokrývají skladování, přípravu a konzumaci kávy a čaje doma i na cestách. „Pro velký úspěch loňské kampaně Perla v letošním roce znovu zařazujeme nejvíce prodávané odměny, ke kterým jsme přidali nové atraktivní produkty,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert. K loňským bestsellerům v podobě termohrnků, skleněné konvice, french pressu a vakuové dózy tak přibyly hrnečky z kameniny, podnos či dřevěné podtácky z akátu. Pod značkou Lauben pak mohou zákazníci získat rychlovarnou konvici a také kávovar na překapávanou kávu.

S osmi nasbíranými body zákazníci získají produkty se slevou ve výši až 60 %. Termohrnky tak pořídí s vyplněnou kartičkou za 99,90 Kč, skleněnou konvici na čaj za 159 Kč anebo dvoustěnný french press na kávu za 249 Kč.

Za 8 bodů výrazná sleva

Mechanika kampaně zůstává stejná, za každých utracených 200 korun získá zákazník jeden bod. Bod navíc je možné získat také za nákup některého z označených partnerských produktů nebo za nákup jakéhokoliv čaje nebo kávy z řady Perla. Zákazníci, kteří budou body sbírat elektronicky v aplikaci můj Albert, najdou v kartičce již tři body předvyplněné. Zákazníci, kteří sbírají body fyzicky, si mohou sběratelskou kartičku vyzvednout v prodejnách se dvěma předtištěnými body. Bonus si Albert přichystal pro všechny, kteří využijí doručení nákupu domů skrze službu Albert Online, ty řetězec odmění plně vyplněnou kartičkou ke každému nákupu.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 11. 9. do 29. 10 2024, nebo do vyčerpání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert a na stránkách www.albert.cz/perla.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 33 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana byl otevřen 6. června 1991 v Jihlavě.Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.

Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.

  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2022 a 2023 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating, Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma Leader a roce 2023 získal unikátní ocenění Trendsetter pro společnost určující trendy v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti.
  • V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů.
  • Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
  • Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2022, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Novinkou jsou ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, který se věnuje.

Další zprávy/články tohoto/těchto zadavatelů

© 2025 newsroom.cz