Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

10. Září 2024

[shared_counts]

Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům

10. září 2024

PRAHA – Online podnikatelé ušetří za marketing, zároveň si jednoduše poradí s reklamou. Česká e-shopová jednička společnost Shoptet totiž představila nový nástroj zvaný Kampaně. Díky němu e-shopaři ušetří náklady, které by vynaložili za externí marketingové agentury nebo externí specialisty.

Shoptet Kampaně umožní propagovat produkty e-shopařů pomocí automatizované online reklamy na Googlu přímo z administrace e-shopu. Není nutné studovat reklamní systémy a jejich nastavení – vše proběhne na několik kliknutí ve známém prostředí administrace e-shopu. Zároveň platí, že využívání tohoto nástroje je velmi flexibilní, proto je možné běžící kampaně kdykoliv bez závazků zastavit, upravit nebo vypnout,” přibližuje fungování novinky ředitel Shoptetu Samuel Huba.

Demokratizace technologií pro malé a střední podnikatele

Kampaně jsou dalším nástrojem, který má e-shopařům usnadnit podnikání. Shoptet si klade jako jeden z cílů demokratizovat technologie. To znamená nabídnout malým a středně velkým podnikatelům tytéž možnosti, jaké mají k dispozici největší hráči na trhu. Marketing patří mezi důležité složky při budování zákaznické základny a pomáhá k rostoucím prodejům. Z analýzy trhu vyplývá, že například u velkých e-shopů vysoká míra automatizace kampaní generuje více než 80 % tržeb. Naopak menší nebo začínající prodejci si s marketingem často neví rady, případně vůbec netuší, jak své zboží na internetu propagovat.

Umělá inteligence pro chytrý marketing

Jak Shoptet Kampaně přesně fungují? Nástroj je poháněný umělou inteligencí. “Díky ní na základě dat o e-shopu a uživatelského vstupu s popisem e-shopu jsou generovány reklamní texty, které uživatelé schvalují nebo upravují. K tomu se přidává automatické generování bannerů podle oboru klienta. Případně je možné využít zcela vlastní bannery. Následně mohou uživatelé vidět, jak jejich reklamy budou vypadat a kde se budou zobrazovat,” doplňuje CEO Shoptetu Samuel Huba s tím, že aktuálně je využití určeno pro zobrazení reklam ve vyhledávání Googlu, připravuje se však rozšíření pro Facebook a další reklamní platformy.

Nástroj Shoptet Kampaně byl vyvinutý ve spolupráci s technologickým partnerem společností Dotidot. Marketingové řešení Dotidot využívají pro automatizaci digitálních kampaní největší hráči na trhu typu Alza, Notino či Dr. Max a další.

Shoptet Kampaně představují revoluci pro malé a střední e-shopy, které chtějí růst, ale dosud neměly přístup k pokročilým marketingovým nástrojům. Díky Shoptet Kampaním nyní mohou efektivně propagovat své produkty a dosáhnout lepších výsledků,“ uzavírá Samuel Huba.

Kontakt pro novináře

pr@shoptet.cz

Tiskové zprávy

  • Shoptet Kampaně: Nový nástroj, který přibližuje e-shopy velkým hráčům
  • Češi investují do svého zdraví: vitaminy, proteiny a krabičkové diety jsou novým trendem
  • Ekonomické krizi navzdory: Shoptet vykázal rekordní výsledky
  • Češi se předzásobují medvídky HHC
  • Ze skladu ve skříni až k lídru s erotickými pomůckami – jak si YOO.cz získal srdce zákazníků
  • AI nástroje, e-shopy a právo. Jaké benefity AI přináší a co do jejich nástrojů nezadávat?
  • E-commerce se propadá druhý rok po sobě, ale Shoptet a jeho zákazníci rostou
  • Z lokálního brandu v trendsettera na poli přírodní kosmetiky: Líčírna a její cesta k úspěchu
  • Výsledky online nákupů na Black Friday: Malé a střední e-shopy hlásí stabilní růst
  • Rychlé, pohodlné a bezpečné online nakupování během Black Friday

Poslední články z blogu

Sledujte nás

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Shoptet se na českém a slovenském trhu specializuje na pronájem e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání. V současné chvíli Shoptet pomáhá podnikat již 40746 aktivním e-shopům, což je třetina všech internetových obchodů působících na českém a slovenském trhu. Také nabízí pokladní systém, který umožňuje správu e-shopu a kamenného obchodu v rámci jednoho on-line systému. Samozřejmostí je vše potřebné pro GDPR.

Informace

Skupina Shoptet

Odběr novinek

1–2× do měsíce vás budeme informovat o novinkách z oboru

Nevyplňujte toto pole:

Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů

Kde nás najdete

Obchodní podmínky Ochrana osobních údajů Zásady souborů cookies

© 2025 newsroom.cz