10. Září 2024
Čching-tao (Čína) 10. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) – Společnost Hisense, globální značka spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, dnes oznámila, že její laserové kino PX3 získalo certifikaci Low Blue Light (Hardware Solution) od předního světového poskytovatele technických služeb společnosti TÜV Rheinland.
Certifikát byl předán na slavnostním ceremoniálu za účasti Dr. Liu Xianronga, hlavního vědeckého pracovníka a generálního ředitele společnosti Hisense Laser Display Co. Ltd., a Zsolta Peszeho, manažera pro Evropu, TÜV Rheinland, na stánku Hisense během veletrhu IFA 2024.
Toto ocenění je uznáním za vylepšené zážitky ze sledování velkoplošných obrazovek Hisense, které díky nízkému obsahu modrého světla zajišťují vynikající ochranu očí, což je důležité při dnešním častém dlouhodobém sledování obrazovky.
Certifikační test TÜV Rheinland zahrnuje spektrální analýzu a barevný gamut. Spektrum modrého světla laserových výrobků Hisense je pozoruhodně úzké, soustředěné v rozmezí 459-471 nm, což umožňuje, aby výrobek nevyzařoval potenciálně škodlivé modré světlo, takže je vhodný zejména pro domácnosti s dětmi. Oceněné laserové technologie Hisense navíc disponují vysokým barevným gamutem až 110 % BT.2020.
Klíčem k technologii laserového displeje Hisense je exkluzivní patentovaný digitální laserový engine-LPU, který hladce integruje objektiv s velmi krátkou projekční vzdáleností, čipovou sadu DLP a výpočetní technologii na bázi umělé inteligence, což zajišťuje, že každý obraz je mistrovským dílem světla a barev.
Společnost Hisense neustále usiluje o dokonalost ve vývoji produktů a snaží se přinášet výrobky té nejvyšší kvality a zároveň zpříjemňovat uživatelský zážitek všem svým zákazníkům.
O společnosti Hisense
Hisense je přední světovou značkou domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiálním partnerem šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100″. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.
KONTAKT:patrick.chen@bluecurrentgroup.com
„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“
Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne? Čtěte v novém Finmagu
Je sport dobrý byznys? Bezpochyby. Když ale je řeč o olympiádě, není to tak jednoznačné. Pořadatelská města totiž stále víc a víc prodělávají. I miliardy dolarů.
SPORTEM K BYZNYSUNejlépe placení sportovci? Michael Jordan, Tiger Woods, Christiano Ronaldo… • Proč se olympiáda stala globálním černým Petrem? • Jak se vrcholový závodník stane vrcholovým manažerem
BYZNYS JE HRA„Nenapadlo by mě takovou firmu rozjíždět, kdybych neměl ADHD,“ říká Rosťa Novák o úspěšném Cirku La Putyka. • Proč Elonu Muskovi už není do smíchu • Zachránili barokní skvost, teď chtějí manželé Lazarowitz svůj zámek odkázat státu
Zdroj: finmag.penize.cz