Největší stadion v ČR má nové velkoplošné displeje Hisense

28. Květen 2024

[shared_counts]

Praha 28. května 2024 (PROTEXT) – Fortuna Arena v pražských Vršovicích je největším fotbalovým stadionem v Česku. Je domovskou půdou pro úspěšný prvoligový fotbalový tým SK Slavia Praha, který dlouhodobě sponzoruje česká pobočka technologické značky Hisense. Před pár dny vybavila stadion dvěma novými scoreboardy Hisense – velkoplošnými displeji, na nichž se zobrazují mj. hlavní informace o probíhajícím zápase. Podobně evropská centrála Hisense vybavila svými scoreboardy i stadion špičkového fotbalového klubu Paris-Saint Germain, který sponzoruje.

„Jsme hrdí na spolupráci s fotbalovým klubem SK Slavia Praha, kterou jsme posílili a podepsali na další dvě sezóny. Velkoplošné obrazovky byly velkou investicí, která nás posouvá na úroveň hlavního sponzora. Těšíme se, že nabídneme sportovním fanouškům i účastníkům dalších akcí, které bude stadion hostit, intenzivnější a kvalitnější zážitek. Symbolické je i to, že instalace proběhla před začátkem blížícího se fotbalového mistrovství Evropy EURO 2024, jehož je Hisense oficiálním partnerem,“ uvádí Gregor Gržina, generální ředitel společnosti.

Technicky jde o dva velkoplošné LED displeje vhodné do exteriéru; každý z nich je složený ze 45 panelů o rozměru 960 x 960 mm. Musí vydržet déšť, nápor větru, extrémní rozdíly teplot i další rozmary počasí po celý rok. Slouží pro rychlé zobrazování aktuálních zápasových informací i opakovaných záběrů. Jsou ale i výrazným prvkem pro vytvoření té správné fanouškovské atmosféry – dávají možnost komunikovat s publikem a zapojovat ho do fandění. Poslouží i jako velké tabule pro sumarizaci a prezentaci dalších zápasů a akcí, zobrazení časomíry, různých grafických informací nebo promítání reklamních spotů.

Díky vysoké kvalitě obrazu, dynamickému jasu, širokému pozorovacímu úhlu a vysoké obnovovací frekvenci se obrazovky dají využít i pro přenášení multimediálního obsahu – například zpomalených videí ze zápasu nebo pro projekci z pódia při živých koncertech a dalších akcích.

„V rámci naší dlouhodobé spolupráce jsme již prostory Fortuna Areny vybavili desítkami speciálních obrazovek Hisense. Jde hlavně o koridory a vstupy na tribuny pro fanoušky, dále 40 VIP boxů, VIP Lounge, prostor nad stánky s občerstvením a také zázemí pro fotbalisty. V neposlední řadě jsme chtěli naší technologií vybavit i místo, kam míří oči všech diváků během zápasu. Nové scoreboardy Hisense nabídnou nejen skvělý obraz, ale také úspornější provoz. Čekají nás ale i další společné projekty, na které se mohou fanoušci těšit,“ doplňuje Regina Netolická, marketingová ředitelka společnosti.

Vyhlášený stadion Fortuna Arena s kapacitou bezmála 20 000 sedících diváků a s nejvyšší průměrnou návštěvností tak nabídne zase něco navíc. Instalace probíhala pomocí vysokozdvižných plošin, trvala deset dní a podílelo se na ní deset pracovníků včetně čtyř horolezců. Displeje se ovládají z režijního pracoviště.

Globální technologická značka Hisense je předním výrobcem domácích spotřebičů a celosvětovou dvojkou v kategorii televizorů. Je také celosvětově významným dodavatelem komerčních displejů pro sport, zdravotnictví, vzdělávání i dopravu. Již dlouho úspěšně sází i na sportovní marketing a podporuje hlavně fotbal – na globální, evropské i tuzemské úrovni.

Více informací: cz.hisense.com

Sense For Technology

Fotogalerie včetně videa ze zápasu Slavia – Baník je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gYx9VLsirTJDLx6koA?e=MYj8bO

Zdroj: Hisense

ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Jak jde dohromady byznys a medicína? Dočtete se v novém Finmagu

Je medicína byznys? Jak pro koho. „Frustraci mladých lékařů chápu. Nemají ani na chůvu, aby jim pohlídala děti, když pracují,“ říká přednosta chirurgické kliniky Robert Lischke.

MEDICÍNA A BYZNYSJak venkovští praktici nepřicházejí o iluze • Ženy mění medicínu • Nejstarší pražská nemocnice objektivem Alžběty Jungrové • Nejdražší léky na světě • Obézních přibývá, Česko dohání USA.

BYZNYS JE HRA„Investice do umění se do tabulek nevtěsná,“ říká Pavlína Pudil z Kunsthalle • Nejdražší materiál roku 2023? Hrst štěrku z vesmíru za miliardu dolarů • Ekologie musí být podle Tomáš Nemravy, výrobce dřevěných domů, ekonomická.

Koupit Finmag

© 2024 newsroom.cz