Kopřivnická radnice zjišťuje spokojenost klientů

27. Květen 2024

[shared_counts]

Tisková zpráva z 27.5.2024

Město Kopřivnice zjišťuje, jak jsou jeho občané spokojeni se službami radnice a s přístupem místních úředníků. V těchto dnech se tedy může návštěvníkům zdejšího městského úřadu stát, že budou ve vestibulu zastaveni středoškolskými studenty a požádáni o vyplnění krátkého anonymního dotazníku.

Při hodnocení práce úředníků bude možné využít stejnou stupnici jako ve škole, tedy 1 – výborný a 5 – nedostatečný. Kromě toho se lidé budou moci vyjádřit k vyřízení své žádosti, čekací době, dostupnosti a prostředí úřadu, odbornosti a osobnímu přístupu úředníků nebo k čemukoliv dalšímu, co by rádi změnili, vylepšili nebo naopak pochválili. V dotazníku nechybí ani dotaz na preferované způsoby komunikace a zjišťování, zda lidé vědí o možnostech vyřizování některých úředních záležitostí z domova, například prostřednictvím Portálu občana.

„Občas se setkáváme s dotazy, proč průzkum neprobíhá online. Jelikož nás zajímá, jaké odbory klienti navštívili a jaké jsou jejich bezprostřední dojmy, jak hodnotí prostředí úřadu, čekací dobu a zejména přístup úředníků, je pro nás tento způsob nevhodnější a zajišťuje největší reliabilitu výsledků. Ale samozřejmě pracujeme také s ostatními podněty, které nám lidé posílají i elektronicky,“ vysvětlila vedoucí personálního oddělení Marcela Mikulová.

Průzkum proběhl poprvé v roce 2009 a letošní bude již čtrnáctý. Vloni se tazatelům podařilo získat 230 kompletně vyplněných dotazníků, přičemž výslednou známkou radnice byla 1,17. Výsledky šetření jsou důležitou zpětnou vazbou, se kterou úřad dále pracuje. Podněty získané prostřednictvím průzkumu jsou předávány příslušným odborům k řešení.

Ing. Mgr. Lucie Macháčkovávedoucí oddělení vnějších vztahůtel.: 556 879 439, 733 145 668lucie.machackova@koprivnice.cz

© 2024 newsroom.cz