Zájem o krabičkovou stravu roste. FitKitchen láme rekordy

26. Květen 2024

[shared_counts]

Záliba Čechů v krabičkovém stravování stoupá. Společnost FitKitchen eviduje od začátku roku rekordní počet objednávek. Za jejím úspěchem stojí nejmodernější technologie v potravinářském průmyslu i vlastní kuchyň a distribuce.

Českou společnost FitKitchen založili v roce 2017 dva kamarádi Yegor a Egor, kteří si od začátku byli vědomi toho, že pokud se chtějí stát jedničkou na trhu, musí se zaměřit především na technologickou stránku firmy. „První myšlenku o implementaci aspektů food-techu do firmy, tedy propojování inovativních technologických postupů ve výrobě a distribuci jídla, jsme měli už v roce 2018. Moderní technologie ve FitKitchen využíváme také v managementu společnosti, zejména při řízení logistiky, kontrolování zásob a sestavování jídelníčků,“ říká Yegor Lorenc, COO společnosti FitKitchen.

Díky food-techu mohou narozdíl od konkurence fungovat bez třetích stran a mít tak kompletní proces pod kontrolou. Nejmodernější technologie v potravinářském průmyslu jim umožňují fungovat rychle, ve velkém množství a přitom stále dodržovat top kvalitu, na které si zakládají. O spokojenosti zákazníků FitKitchen svědčí i finanční výsledky společnosti FitKitchen, která od začátku roku zaznamenává rekordní počet nových zákazníků.

„V minulém roce jsme evidovali pokles již koncem ledna. Letos je situace úplně jiná. V únoru se nám podařilo dosáhnout nového rekordu v počtu připravovaných jídel,“ uvádí Václav Kužílek Chief Marketing Officer společnosti FitKitchen. Od začátku roku 2024 vyrostla poptávka po produktu o 25 %. Aktuálně denně připravují kolem 5 000 jídel.

„Na první pohled se může zdát, že je tento způsob stravování finančně náročnější než tradiční vaření. Avšak realita je často jiná. Týdenní krabičková dieta začíná na 2 650 korunách, pokud vezmeme v úvahu nákup zdravých a kvalitních surovin pro jednotlivce na celý týden, rozdíl ve výdajích není markantní,“ dodává Václav Kužílek.

© 2024 newsroom.cz