Sběratelská kampaň obchodů Albert přináší designové skleničky pro každou letní příležitost

15. Květen 2024

[shared_counts]

Stylové sklenice z kvalitního českého skla dodají eleganci letnímu nealko osvěžení i slavnostnímu přípitku. Díky nové sběratelské kampani z obchodů Albert si mohou zákazníci od 15. května až do 23. července pořídit za nasbírané body spolu s nákupem i jedinečné sklo Crystal Bohemia s výraznou slevou. Kolekce obsahuje celkem pět typů sklenic v balení po dvou kusech.

Značka Crystal Bohemia v sobě nese tradici českého křišťálu a do sběratelské kampaně v Albertu přináší své jedinečné designové sklenice s obsahem titanu z řady Columba Optic. Vybavit si domácnost může každý přesně tím typem skla, které se mu hodí nejvíce. Body lze uplatnit na decentně elegantní sklenice na vodu, ale i na pivo, šampaňské, koktejly či červené víno a také na bílé víno. S osmi nasbíranými body zákazník získá slevu přes 70 %, se kterou pořídí balení dvou sklenic za 49,90 Kč.

K přicházejícím letním měsícům neodmyslitelně patří i radost z osvěžujícího nealko nápoje, bezstarostná sklenička drinku s přáteli a samozřejmě i vychlazená sklenice piva, ať už na zahradní grilovačce nebo jen tak pro zpříjemnění večera,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a dodává: „Jsme rádi, že se můžeme s novou sběratelskou kampaní hrdě přihlásit k výjimečné tradici českého sklářství a naše zákazníky potěšit pěti druhy krásného nápojového skla.“

Sbírejte body navíc

I v této sběratelské kampani platí jednoduchá mechanika – za každých 200 Kč získají zákazníci jeden bod a za celkových osm bodů mohou uplatnit slevu na vybrané sklenice. Body lze sbírat v hypermarketech i supermarketech Albert, a to jak na papírové kartičce, tak i v aplikaci Můj Albert. Příjemný extra bod navíc se připočítá za nákup jakéhokoliv vína z řady Sommelier Collection.

Kampaň probíhá v obchodech Albert od 15. 5. do 23. 7. 2024, nebo do vyprodání zásob. Přehled produktů, úplná pravidla a veškeré další informace jsou uvedeny v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, v obchodech Albert nebo na webových stránkách Albert.

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 32 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.

Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.

  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2022 a 2023 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating, Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma Leader a roce 2023 získal unikátní ocenění Trendsetter pro společnost určující trendy v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti.
  • V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů.
  • Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit.
  • Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2022, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Novinkou jsou ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, který se věnuje.

© 2024 newsroom.cz