Vodafone, UPB nebo Global Payments. Po akvizici FTMO eVisions roste a nabírá nové klienty

15. Květen 2024

[shared_counts]

Praha 15. května 2024 – Česká marketingová agentura eVisions po akvizici FTMO, českou platformou pro tradery, roste jak na počet klientů, tak kolegů. Tým eVisions má za sebou již přes 10 let zkušeností a jeho klientské portfolio nově posilují společnosti Vodafone, Ultra Premium Brands Central Europe (UPB) nebo Global Payments. Agentura, která se specializuje na online marketing a internetovou reklamu, se může pyšnit portfoliem zahrnujícím přes 100 klientů, mezi nimiž jsou například DODO, Heureka či Moneta. Již přes 5 let navíc pomáhá tým eVisions International svým klientům s expanzí do regionů DACH a CEE využívající své bohaté zkušenosti z mezinárodního marketingu. Kromě přírůstku nových klientů posílila agentura i svůj tým o klíčové osobnosti, mezi kterými jsou Tomáš Benda, Jan Lohynský, Dominika Lukášková nebo Václav Janoušek, čímž podpořila také rozvoj těch stávajících.

Full-service marketingová agentura eVisions se zaměřením na expanzi do zahraničí vyniká svou schopností pomáhat firmám při vstupu na nové trhy. Jejich mezinárodní tým složený z odborníků z různých evropských zemí nebo USA poskytuje klientům komplexní podporu v oblasti marketingu zahrnující strategii komunikaci značky a všechny klasické směry, jako je SEO, PPC, SOME nebo UX.

„Agentuře se první kvartál extrémně povedl. Daří se nám rozvíjet služby na českém i mezinárodním trhu. Vyhráli jsme důležité tendry a výběrová řízení jako např. Vodafone, Ultra Premium Brands Central Europe (pod které patří například prodejna Warehouse a celá řada nápojů) nebo Global Payments, největší poskytovatel platebních služeb a technologií na světě. Navíc s FTMO, naším investorem, rozvíjíme jednak marketingovou spolupráci, ale také i další synergie – od inspirace v rámci budování firemní kultury, interních procesů nebo přístupu k leadershipu,“ říká Roman Teuschel, CEO eVisions.

„Jsme rádi, že můžeme sledovat, jak eVisions roste podle našich představ. Těší nás samostatnost vedení a jejich schopnost nabírat nové zajímavé klienty a značky. Mimo to využíváme expertízu a zkušenosti agentury také pro vlastní účely – zejména v oblasti SEO a online strategie pro region DACH. Čerpáme tak ze vzájemné synergie, která byla takové důvodem pro akvizici na začátku roku,“ říká Otakar Šuffner, spoluzakladatel a CEO FTMO.

„Vybrali jsme eVisions jako odborného a velmi aktivního partnera, který má obrovské SEO zkušenosti na mnoha trzích a skvěle je dokáže proměnit v konkrétní řešení, jenž nám pomáhají posouvat prodeje Vodafone produktů na našem webu,“ uvádí Tomáš Vyskočil, UX & Design Manager ve Vodafone.

Povýšení a noví lidé v týmu

Firemní kultura společnosti eVisions má za cíl edukovat lidi v týmu a umožnit jim profesní rozvoj. Například Marek Foršt se od roku 2018 postupně vypracoval z pozice juniora na manažerskou pozici Head of SEO a Nikol Dlabajová se posunula na Head of International marketing. Do týmu se přidali také noví lidé – na Head of Content nastoupil Tomáš Benda, jako International Account & Project Manager nové působí Jan Lohynský a Václav Janoušek posílil tým jako Head of PPC. Nově z jiné agentury přešla také Dominika Lukášková do role Head of Social Media s cílem rozvíjet produkty a služby na sociálních sítích. Posledním členem manažerské vrstvy je Michala Havlíková, HR & Office Manager, která působí v eVisions již téměř tři roky.

„Máme nejsilnější management v historii agentury. V posledních měsících jsme mimo povýšení zaměstnanců eVisions také posílili manažerské pozice o bohaté zkušenosti z jiných agentur. Jde tak o zdravý balanc mezi prostředím, kde se snažíme podporovat rozvoj, vzdělávání a kariérní růst našich kolegů – stejně tak získáváním inspirace z jiného prostředí a značek. A nese to již první ovoce,“ uzavírá Teuschel.

Více o eVisions

Mezinárodní full-service marketingová agentura eVisions poskytuje služby v oblasti internetového marketingu. Příběh eVisions se začal psát v roce 2013. Své základy agentura položila na SEO a expanzi do zahraničí, obojí je dodnes její nejsilnější expertizou a hlavními pilíři, na kterých stojí byznys firmy. Agentura postupně rozšířila své pole působnosti o další disciplíny – copywriting, správu sociálních sítí, PPC nebo UX design. eVisions dlouhodobě pomáhá s expanzí do zahraničí českým firmám, zejména pak v rámci střední a východní Evropy s důrazem na německy mluvící země. K dispozici má mezinárodní tým se zkušenostmi z Německa, Polska, Maďarska, Rumunska či Itálie. Mezi její klienty patří například DoDo, Heureka, Vodafone, Moneta nebo Teta drogerie. Počátkem roku 2024 eVisions spojila své síly s českou, globálně působící prop-trandingovou platformou FTMO.

© 2024 newsroom.cz