Adform a VIOOH rozšiřují partnerství, aby podpořily výkonnost a měření DOOH po celém světě

13. Květen 2024

[shared_counts]

Praha/ Londýn, 13. května 2024 – Adform, nezávislá a plně integrovaná platforma pro nákup a prodej digitálních médií, dnes oznamuje své rostoucí partnerství s VIOOH, jedním z předních světových prémiových digitálních out-of-home (DOOH) tržišť. Tato strategická aliance znamená integraci DSP společnosti Adform s globálně umístěným inventářem VIOOH a posílení její programatické nabídky pro všechny kanály. Kromě stávajícího trhu v regionu EMEA mohou nyní klienti společnosti Adform snadno škálovat výkon a využívat bezprecedentní transparentnost a efektivitu při nákupu médií DOOH v Severní Americe, LATAM a APAC.

Zadavatelé reklamy se snaží využít příležitostí prDOOH, zejména v souvislosti s letošními globálními sportovními událostmi, jako je Euro a olympijské hry. Tato nová integrace na míru nabízí možnost zacílit na vnímavé publikum pomocí kontextových, smysluplných a dynamických kampaní a poskytuje klientům společnosti Adform sadu výhod DOOH v ideálním čase. Sofistikovaný multiplikátor impresí společnosti Adform v kombinaci s prémiovým inventářem VIOOH umožňuje pokročilé cílení, metriky a reporting v reálném čase.

Po založení globální divize omni-channel v listopadu 2023 pokračuje společnost Adform tímto rozšířeným partnerstvím ve svém rozmachu. Spuštěním těchto nových funkcí DOOH pro svůj DSP může společnost Adform lépe splnit požadavky inzerentů na efektivní měření založené na datech s vyšší transparentností.

Vicky Foster, VP Global Commercial Partnerships ve společnosti Adform, říká: “Víme, že inventář VIOOH přináší inzerentům výsledky, které mění pravidla hry, a proto jsme jeho dlouholetým partnerem v regionu EMEA. Proto jsme také nadšeni, že můžeme rozšířit naše partnerství po celém světě a nabídnout solidní výkon a nekompromisní transparentnost v době, kdy to inzerenti nejvíce potřebují.

Frances McCann, Global Director of DSP Partnerships ve společnosti VIOOH, dodává: “Ve VIOOH se snažíme zůstat v čele vyvíjejícího se programatického prostředí DOOH a jsme rádi, že jsme rozšířili naše partnerství se společností Adform, které nám pomáhá udržet se na cestě k dosažení tohoto cíle. prDOOH se stává klíčovou součástí každého mediálního plánu a my chceme, aby inzerenti po celém světě mohli těžit z kampaní poháněných vysoce kvalitním inventářem bohatým na data, který je na cestách a umožňuje efektivně cílit na různorodé publikum.

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002. Více informací se dozvíte na www.adform.com.

© 2024 newsroom.cz