T-Mobile v nové kampani #JsmeSamiSebou zdůrazňuje, jak je důležité být autentický

09. Květen 2024

[shared_counts]

Lidskost, rozmanitost a možnost růstu jsou již několik let hnacím motorem mobilní jedničky na trhu, proto se v nové kampani #JsmeSamiSebou T-Mobile rozhodl tyto hodnoty ukázat veřejnosti prostřednictvím autentických výpovědí zaměstnanců.

Nabídnout uchazečům odpovídající finanční kompenzaci už nestačí, záleží jim i na tom, aby pracovali ve společnosti, s jejímiž hodnotami se mohou ztotožnit. A funguje to i obráceně. I proto T-Mobile nestaví svou novou employer brandovou kampaň jen na výčtu materiálních benefitů. Sděluje, že bez ohledu na to, odkud zaměstnanci pocházejí, jakými jazyky mluví, jaké mají koníčky nebo jak dlouho ve firmě pracují, nemusí se přetvařovat.

Spokojenost zaměstnanců je pro nás klíčová. Možnost být sám sebou a nepřetvařovat se je důležitá nejen pro naši vnitřní pohodu, ale také pro spokojenost celé společnosti. Protože jen tak můžeme našim zákazníkům poskytovat ta nejlepší řešení,” potvrzuje Jitka Adámková, CHRO & Executive Board Member v T-Mobile CZ & Slovak Telekom.

Skutečnost, že T-Mobile to s autenticitou myslí vážně, se promítla i do kampaně. Vystupují v ní samotní zaměstnanci – ženy a muži různého věku, původu, sexuální orientace, postavení a zálib. Díky tomu působí kampaň značky nejen přirozeně, ale také autenticky. Vysílá jasný signál: V T-Mobilu jsme sami sebou. Kým chceš být ty? Brandová kampaň je adaptací a lokalizací globální kampaně #QuestionTodayCreateTomorrow společnosti Deutsche Telekom AG, kterou se firma rozhodla lokalizovat na český trh.

Když se pouštíme do globální kampaně, vždy se rozhodneme přizpůsobit a lokalizovat ji pro náš pracovní trh. V tomto případě jsme vytvořili nový komunikační koncept značky zaměstnavatele #JsmeSamiSebou a doplnili jsem ho výrobou vlastního spotu. Klademe důraz na lidskou a technologickou rozmanitost a dáváme najevo, že si vážíme osobnosti každého z nás,” dodává Lukáš Hanko, Employer Brand Leader v T-Mobile.

Employer brandová kampaň osloví uživatele na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Reddit, Google i online portálech. Zaměstnanci společností T-Mobile CZ a Slovak Telekom se představí v minutovém video spotu. Ten vyzdvihuje rozmanitost a pestrost, které jsou pro společnost typické, a ukazuje, že diverzita není jen prázdnou položkou ve firemních hodnotách. V rámci komunikace na bannerech zaměstnanci prezentují příležitosti a možnosti, které jim firma dává. Jako landing page kampaně se využívá podstránka https://www.t-kariera.cz/jsmesamisebou. Ta nabízí nejen možnost přečíst si inspirativní blogy ambasadorů, ale také umožňuje návštěvníkům zjistit „tajnou“ ingredienci, která jim pomůže uspět u pohovoru. Kromě toho na ně čeká jedinečný Magentový AI kvíz, který odhalí, pro jakou pozici se hodí. Spot zde: https://www.youtube.com/watch?v=eVOGaBhcETU

Vizitka kampaně #JsmeSamiSebou:

Klient: T-Mobile CZ, Slovak Telekom

Idea: Dušan Tatranský, Mária Duffeková, Tomáš Klobušník

Strategie: Dušan Tatranský

Copywriter: Mária Duffeková

Graphic Designer: Marek Horváth

Střih: Katarína Koniarová, Matej Papík

Account Manager: Viktória Margitová

Agentura: Promiseo

Mediální agentura: EssenceMediacom

Kamera a produkce video spotu: EventHouse

Produkce globální kampaně: Elbkind Reply GmbH, Collectiveinterest

Doba trvání kampaně: 13.05.2024 – 30.6.2024

© 2024 newsroom.cz