Nárůst o 159 % a nová partnerství. Frenkee navazuje spolupráci s mediální skupinou A 11

09. Květen 2024

[shared_counts]

Praha 9. května 2024 – Poskytovat férové poradenství a kultivovat a modernizovat obor s finančními produkty, o to se snaží fintech Frenkee. S nárůstem o 159 % za rok 2023 a postupným rozšiřováním portfolia o nové spolupráce Frenkee pokračuje ve svém růstu. Po partnerství s PatronGo zaměřeném na boj proti neférově vysokým finančním závazkům navázal Frenkee spolupráci s mediální skupinou A 11. Zde v rámci partnerství nabízí své řešení embedded finance jako produkt společnosti A 11 – A 11 Pojištění powered by Frenkee.

„Běžně navazujeme partnerství se stabilními finančními institucemi, kterým věříme, jako je Portu nebo PatronGo. Nově jsme spolupráce rozšířili i o čistě nabídku služeb powered by Frenkee s mediální skupinou A 11. Díky této spolupráci bude sjednání pojištění či povinného ručení jednodušší, což představuje náš záměr ulehčit a zlepšit přístup ke službám pro naše klienty,‘‘ uvádí ke spolupráci s mediální skupinou A 11 Jiří Hluchý, zakladatel společnosti Frenkee.

„Jsme zastánci moderního a férového přístupu k finančnímu poradenství. Díky tomuto partnerství s Frenkeem, který takové služby poskytuje, je můžeme, prostřednictvím našeho portfolia tištěných časopisů a novin, online projektů i vlastní plnoformátové televizi A 11, zpřístupnit širšímu spektru potenciálních uživatelů. Doufáme, že tento produkt pomůže co nejvíce lidem, a těšíme se na naši spolupráci,‘‘ uvádí k partnerství Aleš Zavoral, CEO a zakladatel mediální skupiny A 11.

Ohlédnutí za minulým rokem a plány do budoucna

Společnost Frenkee oproti roku 2022 vyrostla v segmentu B2C o 159 %. Největšímu zájmu uživatelů se těší služby jako životní pojištění, pojištění vozidel, odpovědnosti a úvěry. „Stále více lidí vyhledává rychlé, jednoduché a především transparentní a férové finanční služby. Ve Frenkeem přesně tyto služby poskytujeme, což se projevilo i v loňském roce růstem počtu zájemců o online sjednávání finančních služeb. Zákazníci si tak mohou sami, pohodlně a rychle zařídit potřebné služby. Jsem rád, že postupně rosteme, navazujeme další významná partnerství a dokážeme hospodařit v zelených číslech,‘‘ shrnul minulý rok Jiří Hluchý. V letošním roce si společnost Frenkee klade za cíl změnit svou profilaci a více se soustředit na B2B partnerství a nadále rozvíjet své služby.

Více o společnosti Frenkee

Frenkee je český fintech startup postavený na dlouholeté praxi z distribuce finančních produktů a budování služeb postavených na moderních technologiích. Frenkee je finanční expert, který srovnává dostupné nabídky od prověřených finančních institucí. Zákazníkům následně umožňuje sjednat tyto produkty online, bez nutnosti volat či potkávat se fyzicky s finančním poradcem nebo navštěvovat pobočku. V nabídce startupu je nyní cestovní pojištění, pojištění odpovědnosti, majetku a

zaměstnanců; hypotéky a autopojištění. Zakladatelem služby je bývalý finanční poradce a podnikatel Jiří Hluchý. K založení startupu ho vedla frustrace z neférového jednání finančních poradců. Ti často jednají ve svůj prospěch, ne ve prospěch klienta, a to nabídkou nevhodných finančních produktů. Vývoj služby započal v roce 2019, ostrého spuštění se Frenkee dočkal počátkem roku 2022. Dnes působí v České republice a na Slovensku. Cílem služby je ukázat, že i sjednání finančních produktů může být fér a sexy.

Více o společnosti A 11 Mediální skupina A 11, která je součástí A 11 Group, začínala jako regionální vydavatelství a postupem času se rozrostla do mediálního domu s různorodým zaměřením, včetně regionálních, prémiových, lifestylových a odborných publikací. V posledních letech rozšířili své působení na celoplošnou televizi. Vizi a růst skupiny podporuje i silné podnikatelské zázemí zakladatele Aleše Zavorala a Daniela Šopova, jejichž A 11 Group sdružuje různé podnikatelské aktivity s důrazem na inovace a kvalitu.

© 2024 newsroom.cz