Primark snižuje ceny stovek letních produktů pro děti

15. Duben 2024

[shared_counts]

Primark snižuje ceny stovek letních produktů pro děti

  • Primark pokračuje ve snižování cen vybraného dětského oblečení v sortimentu jaro/léto a nabízí tak rodinám ty nejvýhodnější ceny.
  • Znamená to nové nižší ceny stovek dětských prázdninových nezbytností, jako jsou trička, plavky, pantofle a baseballové čepice.

15. dubna 2024, Praha: Primark snižuje ceny stovek základních dětských oděvů a doplňků, čímž potvrzuje svůj závazek udržovat nízké ceny dětského oblečení. Tento krok se týká cen vybraných letních produktů a jeho cílem je pomoci rodinám ušetřit peníze při plánování letního šatníku.

Společnost Primark tak již druhým rokem zavádí nižší ceny u stovek základních dětských výrobků poté, co loni v létě snížila ceny u vybraných druhů dětského oblečení v období nákupů “zpět do školy”. Cílem společnosti Primark je poskytnout zákazníkům jistotu, že dostanou cenově nejvýhodnější zboží. Maloobchodní řetězec se v posledních několika letech snaží pokračovat ve snižování nebo zmrazování cen základního dětského a kojeneckého oblečení, protože ví, jak je pro rodiny důležité udržet nízké náklady.

Nové nižší ceny na zboží každodenní potřeby zahrnují základní kousky letního šatníku pro děti, jako jsou trička, šortky, plavky, pantofle a baseballové čepice, které jsou ideální pro letní období a prázdniny. Jednoduché tričko a plavecké šortky doplněné nazouváky a baseballovou čepicí lze pořídit za 279 Kč oproti loňským 380 Kč. Tento krok se týká i oblečení pro miminka, kdy kompletní oblečení sestávající z vybraných triček a šortek nyní stojí jen 150 Kč oproti 210 Kč před 12 měsíci.

Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu, řekl: “Víme, že léto může být pro rodiny nákladným obdobím. S blížícími se prázdninami se rodiče snaží peníze investovat co nejvýhodněji s pomocí nízkých cen, které však nejsou na úkor kvality. V době, kdy se zákazníci začínají připravovat na léto, chceme přispět k podpoře rodin tím, že nabídneme nové lepší ceny mnoha výrobků z našeho dětského sortimentu. Naši zákazníci nám mohou vždy důvěřovat, že jim přinášíme skvělou kvalitu za dostupné ceny, a jsme hrdí na to, že můžeme jít ještě dál a naše ceny opět snížit.”

Zatímco design, barvy a ceny vybraných modelů jsou pro tuto sezónu nové, kvalita všech dětských a kojeneckých produktů Primark zůstává stejná. Všechny výrobky jsou navrženy tak, aby si je děti oblíbily a nosily je tak dlouho, než z nich vyrostou a pošlou zase dál. Většina plaveckých šortek a plavek, tedy letní základ pro děti všech věkových kategorií, je vyrobena z recyklovaných materiálů (minimálně 50 % recyklovaného polyesteru). Vybraná trička, šortky a kojenecké oblečení jsou i nadále vyráběny z minimálně 50 % bavlny pocházející z programu Primark Sustainable Cotton Programme (PSCP), který je největším programem udržitelného pěstování bavlny svého druhu v módním průmyslu.

Mezi nové produkty, kterých se nižší ceny týkají (v porovnání s cenami srovnatelných produktů z loňské kolekce jaro/léto), patří následující položky, přičemž se v obchodech každý týden budou objevovat nové řady s těmito produkty.

  • Dětské plavecké šortky od 80 Kč (105 Kč na jaře/létě 2023)
  • Dětské plavky od 90 Kč (105 Kč na jaře/létě 2023)
  • Dětská licencovaná trička a šortky od 105 Kč (155 Kč na jaře/létě 2023)
  • Dětské pantofle od 100 Kč (155 Kč na jaře/létě 2023)
  • Dětské baseballové čepice od 34 Kč (55 Kč na jaře/létě 2023)
  • Mikiny a tepláky pro miminka od 75 kč (105 Kč na jaře/létě 2023)
  • Licencovaná trička a šortky pro miminka od 75 Kč (105 Kč na jaře/létě 2023)

Nové ceny jsou k dispozici na vybrané dětské oblečení, které se začalo prodávat ve všech prodejnách Primark v Evropě. Zákazníci si mohou prohlédnout webové stránky Primarku a pomocí nástroje pro kontrolu skladových zásob zjistit, zda je požadovaný model a velikost skladem, ještě než se vydají do obchodu.

V rámci zavedené strategie Primark Cares je více než polovina dětských produktů Primark, které jsou zahrnuty do nových nižších cen, vyrobena buď z recyklovaných materiálů, nebo jsou navrženy tak, aby se daly nosit opakovaně.

O společnosti Primark

Primark je mezinárodní maloobchodní módní řetězec, který v současné době zaměstnává více než 80 000 lidí v 16 evropských zemích a USA. Byl založen v Irsku v roce 1969 pod názvem Penney’s a nabízí cenově dostupné produkty od každodenních nezbytností až po nejnovější trendy napříč dámskou, pánskou a dětskou módou, stejně jako doplňky nebo potřeby do domácnosti. S důrazem na spokojenost zákazníků při nakupování má společnost Primark více než 400 prodejen po celém světě a pokračuje v expanzi na nových i stávajících trzích s cílem dosáhnout 530 prodejen do konce roku 2026, včetně nového trhu v Maďarsku.

Společnost Primark neustále pracuje na tom, aby byla udržitelná móda dostupná všem a to prostřednictvím své strategie Primark Cares. Tento několikaletý program, který se zaměřuje se na delší životnost oděvů, ochranu života na zemi a zlepšení životní úrovně lidí, kteří se podílejí na výrobě jejích produktů. V rámci těchto aktivit společnost představila řadu závazků, na jejichž dosažení bude pracovat směrem k roku 2030. Patří mezi ně výroba všech vlastních oděvů z recyklovaných materiálů nebo materiálů pocházejících z udržitelnějších zdrojů, zajištění recyklovatelnosti oděvů již při jejich navrhování, snížení emisí uhlíku na polovinu v celém hodnotovém řetězci, odstranění jednorázových plastů a zajištění životního minima pro pracovníky v dodavatelském řetězci. Více informací naleznete zde: www.primark.com/en-gb/primark-cares.

© 2024 newsroom.cz