Lidl spouští soutěž o vstupenky na Mistrovství Evropy ve fotbale. Ve hře jsou i lístky na finále

11. Duben 2024

[shared_counts]

Lidl spouští soutěž o vstupenky na Mistrovství Evropy ve fotbale. Ve hře jsou i lístky na finále

Společnost Lidl, globální partner letošního ročníku UEFA EURO, spouští soutěž o vstupenky na zápasy nejen české reprezentace. Zapojit se může kdokoli s aplikací Lidl Plus – stačí nakoupit ovoce a zeleninu v minimální hodnotě 400 Kč. Kromě zápasů českého národního týmu je ve hře také 12 vstupenek na finále mistroství v Berlíně.

Pro účast v soutěži stačí mít nainstalovanou aplikaci Lidl Plus a v období od 11. dubna do 5. května nakoupit ovoce a zeleninu v hodnotě minimálně 400 Kč. Alternativně můžete získat vstupenky sběrem samolepek za opakované nákupy ovoce a zeleniny v hodnotě 8×50 Kč. Každý balíček vstupenek je určen pro 2 osoby a zahrnuje také cestu a ubytování včetně stravy.

„Společnost Lidl má velikou radost ze spuštění soutěže o vstupenky na Mistrovství Evropy ve fotbale, která přináší neopakovatelnou příležitost pro naše zákazníky. Jako partner UEFA EURO 2024 jsme se rozhodli přinést našim zákazníkům unikátní zážitky z tohoto prestižního turnaje,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Eliška Froschová Stehlíková. „Věříme, že tato iniciativa posílí spojení s našimi zákazníky a přinese radostná fotbalová dobrodružství.“

Soutěž nabízí celkem 44 vstupenek (22 výher) na zápasy v Lipsku, Hamburgu i Berlíně. Výherci se mohou těšit na zápasy české reprezentace proti Portugalsku nebo Turecku. Nechybí ani 12 vstupenek na finále letošního mistroství, které se odehraje 14. července na hřišti Olympijského stadionu v Berlíně.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 69 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

© 2024 newsroom.cz