Za loňský rok vyrostl ostravský Raynet o 33 %. Se silným expanzním týmem se chystá dobýt zahraniční trhy

10. Duben 2024

[shared_counts]

Za loňský rok vyrostl ostravský Raynet o 33 %. Se silným expanzním týmem se chystá dobýt zahraniční trhy

Ostrava 3. dubna 2024 – Spolu s dvacátými narozeninami může ostravská společnost Raynet oslavit i meziroční růst o více než třetinu. V loňském roce zdokonalila svou mobilní aplikaci, přidala automatizace pro zlepšení obchodních procesů a přesáhla zisk 26 milionů korun. S obratem necelých 117 milionů korun a rostoucím počtem licencí staví Raynet základy pro další inovace i expanzi do zahraničí. S expanzí jim pomohou experti ze společností Livesport nebo Smartlook, které již v minulosti dosáhly globálních úspěchů.

„Před 20 lety spousta lidí nevěřila, že se dá úspěšná firma s ambicí na expanzi postavit jinde než v Praze. Každopádně teď tady stojíme, v Ostravě a ve fázi, kdy náš zisk činí čtvrtinu našeho obratu,“ komentuje loňské úspěchy Martin Bazala, CEO společnosti Raynet.

Minulý rok dosáhl Raynet také několika významných ocenění, mezi které patří Patrioti roku nebo Kancelář roku. „Tato ocenění pro nás hodně znamenají. Utvrzují nás v tom, že to děláme dobře. Je to také způsob, jak šířit filozofii naší firemní kultury, která může být inspirací pro komunitu podnikatelů,“ doplňuje Martin Bazala. Raynet v minulém roce uvedl na trh vylepšení mobilní aplikace, která nabízí možnost mít svá data kdekoli na dosah. Společnost aplikaci učinila více uživatelsky přívětivou a obohatila ji například o funkci skenování vizitek, rychlé poznámky nebo Face ID. Mimo zdokonalení aplikace se Raynet loni zaměřil také na automatizaci, a to například prostřednictvím automatických úkolů, nového leadu, follow-upů ke schůzce nebo upozornění na expiraci smlouvy.

Na tyto inovace má Raynet v plánu navázat službou inbox a outbox. To přinese možnost propojit e-mailový účet přímo s Raynetem, kde budou uživatelé moct e-maily rovnou přijímat i odesílat. Rozšiřování služeb zahrne také funkci „obchodní cíle“, která umožní vyhodnocovat zobchodované objemy a další KPI. Nevyhne se také rozšíření využití umělé inteligence, kterou Raynet již aplikuje u některých svých dosavadních procesů.

Co přinese budoucnost Dosavadní výsledky jsou pro Raynet impulsem k zahájení expanze za hranice České republiky a Slovenska. Prvním krokem k dosažení tohoto cíle bude sestavení silného expanzního týmu zahrnujícího experty z firem Livesport nebo Smartlook, které již v tomto směru zaznamenaly úspěchy. „Věříme, že se nám společně s experty, kteří mají na tomto poli cenné zkušenosti, podaří sestavit strategii pro první vlnu expanze na nové trhy. To bude představovat klíčovou roli v dosažení požadovaných výsledků,“ dodává k plánované expanzi Martin Bazala.

O firmě Ranet

Softwarová společnost RAYNET stojí za nejpoužívanějším online nástrojem pro obchodníky v České republice. RAYNET CRM pomáhá efektivně organizovat vztahy se zákazníky včetně kompletní podpory v češtině. Tým v čele s Martinem Bazalou odbourává obavy z digitalizace a pomáhá firmám v růstu. Svoboda, respekt a zdravý rozum jsou tři základní pilíře RAYNETí filozofie, které se propisují nejen do samotného produktu, ale i do fungování firmy. Díky otevřenému řízení založenému na maximálním sdílení informací mají všichni zaměstnanci přístup na porady, znají aktuální hospodářské výsledky a veřejné jsou i výše platů. Tým rejnoků o 40 lidech sídlí v RAYNET TOWER, zrekonstruované budově bývalého kasina v centru městské části Ostrava-Poruba. V roce 2023 vyrostl jejich obrat o 33 % na 117 milionů korun. Ve svém segmentu je v tuzemsku jedničkou jak v počtu zákazníků, tak i uživatelů. Používá ho přes 3 000 firem v České republice. Mezi klienty patří Chytrý Honza, RE/MAX, Direct pojišťovna, Notino, MALL.cz, Liftago nebo AAA Auto.

© 2024 newsroom.cz